Work and Travel’da Ne Olarak Çalıştım?

Soru: Work and Travel’da Amerika’da ne işinde çalıştın?

Cevap:

2 defa geldim buraya Work and Travel ile. 2009 yılındaki ilkinde Wisconsin eyaletinde bir su parkında cankurtaran olarak çalıştım. Müthiş keyifli bir işti, epey yorucu olsa da… 2012 yılında ise California’da Six Flags isimli roller coaster parkında oyun sorumlusu olarak çalıştım. Hani parklarda insanların oyun oynayıp hediyeler kazandığı yerler var ya, öyle bir yerde. Bence o da çok keyifliydi, bir dolu ilginç insanla tanıştım, karşılaştım. 🙂

Üniversite hayatında, eğer ki imkan varsa, hazırlık okuduktan sonraki yaz değil belki ama 1. senenin yazında gidilmesini önemle tavsiye ediyorum. Hele ki hani kendi başınıza hayatta kalmayı hiç denemediyseniz falan… 🙂 Çok güzel bir deneyim. Tüm zorluklarına rağmen.

Leave a Reply

