ODTÜ’ye Yeni Başlayan Birine Tavsiyelerim Nelerdir?

Soru: ODTÜ’ye yeni başlayan birine ne gibi tavsiyeler verirdin?

Cevap:

Eğlenmeye bakın. 😀 Mutlaka Hazırlık okuyun. Dil için değil, okulu tanımak için. Partilere gidin, topluluklara girip çıkın. 1 toplulukta sabit kalmaya çalışın (bir yandan diğerlerini denerken). Eymir’e gidin bol bol.

ODTÜ’yü lisenin devamı olarak görmeyin, tüm üniversite öğrencilerimden tek isteğim o aslında. Orada var olduğunuzu, “bir şeyler” yaparak ispatlayın. Bir değişim, bir fark yaratın. ODTÜ’nün ruhu denen o şeyi yaşamakla kalmayın, yaşatın ve ona bir şeyler katın.

Ot gibi girip, ot gibi çıkmayın. 🙂

3 thoughts on “ODTÜ’ye Yeni Başlayan Birine Tavsiyelerim Nelerdir?

  1. çok iyisiniz ya ben elektirk-elektronik müh öğrencisiyim doktora hakkında filan yazınızın tamamını okudum çok güzel bir site sizle tanızşmak ta isterim abd tabiki bu girdiğil ilk site değil lakin gayet güzel şeyler paylaşmışsınız çok tebrik ederim sizin gibi insanların yaşadığını bilmek çok güzel emin olun türkiyede mi öyle yoksa dünyada mı bilmiorum ama ben aşk sevgi bulamadım burda türkiyeyi sevemedim 22 yaşındayım bilmiyorum vatan millet diyenlerde yalan ben kendi ÇOCUKSULUĞUMU başkasında göremedim en yakınlarımdan bile! bilmiyorum yeni ülke yeni umutlar umarım mezun olunca oraya gelebilirim sizinle tanışmayıda çok isterim odtüde 1 sene bilişim teknılojileride okumuştum odtü aşktır beytepeyi hacettpeyi de severim çok şuan eskişehirde elekelectronice okuyorum bu mesajımı okursanız çok sevinmiş olurum:) bilmiyrum saattt gece 02:00 yarın final sınavım var ders çalışmak yerine yüksek lisan araştıması yaparken rastladım buraya eğer müsadeniz olursa bi kaç soruda sormayı çok isterim hoşçakalın

  2. çok iyisiniz ya ben elektirk-elektronik müh öğrencisiyim doktora hakkında filan yazınızın tamamını okudum çok güzel bir site sizle tanızşmakta isterim. abd de tabiki bu girdiğil ilk site değil lakin gayet güzel şeyler paylaşmışsınız çok tebrik ederim sizin gibi insanların yaşadığını bilmek çok güzel emin olun türkiyede mi öyle yoksa dünyada mı bilmiorum ama ben aşk sevgi bulamadım burda türkiyeyi sevemedim 22 yaşındayım bilmiyorum vatan millet diyenlerde yalan ben kendi ÇOCUKSULUĞUMU başkasında göremedim en yakınlarımdan bile! bilmiyorum yeni ülke yeni umutlar umarım mezun olunca oraya gelebilirim sizinle tanışmayıda çok isterim odtüde 1 sene bilişim teknılojileride okumuştum odtü aşktır beytepeyi hacettpeyi de severim çok şuan eskişehirde elekelectronice okuyorum bu mesajımı okursanız çok sevinmiş olurum:) bilmiyorum saat gece 02:00 yarın final sınavım var ders çalışmak yerine yüksek lisan araştıması yaparken rastladım buraya eğer müsadeniz olursa bi kaç soruda sormayı çok isterim hoşçakalın…

  3. çok iyisiniz ya ben elektirk-elektronik müh öğrencisiyim doktora hakkında filan yazınızın tamamını okudum çok güzel bir site sizle tanızşmakta isterim abd tabiki bu girdiğil ilk site değil lakin gayet güzel şeyler paylaşmışsınız çok tebrik ederim sizin gibi insanların yaşadığını bilmek çok güzel emin olun türkiyede mi öyle yoksa dünyada mı bilmiorum ama ben aşk sevgi bulamadım burda türkiyeyi sevemedim 22 yaşındayım bilmiyorum vatan millet diyenlerde yalan ben kendi ÇOCUKSULUĞUMU başkasında göremedim en yakınlarımdan bile! bilmiyorum yeni ülke yeni umutlar umarım mezun olunca oraya gelebilirim sizinle tanışmayıda çok isterim odtüde 1 sene bilişim teknılojileride okumuştum odtü aşktır beytepeyi hacettpeyi de severim çok şuan eskişehirde elekelectronice okuyorum bu mesajımı okursanız çok sevinmiş olurum:) bilmiyorum saat gece 02:00 yarın final sınavım var ders çalışmak yerine yüksek lisan araştıması yaparken rastladım buraya eğer müsadeniz olursa bi kaç soruda sormayı çok isterim hoşçakalın…

Leave a Reply

