Liselilerin De Takip Etmesi Beni Rahatsız Ediyor Mu?

Soru: Seni ve yaptığın işleri seviyorum ama galiba takipçi kitlen biraz liseli gibi öyle bir izlenim edindim. Geçen de otobüste bir liseli gördüm( kızılay- bağcılar hattı) elinde senin kitap vardı. Gelen sorularında büyük çoğunluğu üniversiteye girmekle ilgili farkettiysen. Hepsi liseli ergen bunların, ne anlarlar bilimden falan? Liseli ergenler tarafından takip edilmek seni rahatsız ediyor mu?

Cevap:

Bugünün üniversiteye girecek beyinleri, geleceğin bilimi öğreten insanları olacaklar. Bugünün sözde düşünen beyinlerinin neler yaptıklarını görüyoruz Türkiye’de.

Demek ki, tam da hitap etmem gereken insanlara hitap ediyorum. Senin “liseli ergen” dediklerinden 1 tanesini bilime yönlendirebiliyorsam, onur duyarım bundan. 🙂

Leave a Reply

