Hayatta Her Şeyi Bilim İçin Mi Yapıyorum?

Soru: Abi sen yeryüzündeki ask.fm yi en düzgün kullanan adam olabilirsin. Hayattaki her şeyi bilimsel düşüncenin iyiliği için mi yapıyorsun ?

Cevap:

Kesinlikle öyle. En azından ona yönelik yaptığımı düşünmek istiyorum, hataları bile… 🙂 Daha önce de bir soruya cevap vermiştim bu konudaki: insanların yaptığımın kutsal ya da üstün bir şey olduğunu düşünmesini istemiyorum. İdol alınmak, övülmek, alkışlanmak da istemiyorum. Sadece insanlara örnek olmak ve onlara güç vermek istiyorum. Benim yaptığımı yapacak insanlara cesaret verip, Türkiye’nin dört bir yanında bilimsel düşünüşü kavramış insanlar yetiştirebileceğimize inanıyorum. Çünkü aydınlanma böyle böyle oluyor, “Biri gelsin bizi kurtarsın.” diye beklemekle olmaz. Herkes işin ucundan tutacak. Ben de üzerime düşeni yapıyorum. Olduğu ve elimden geldiği kadar… 🙂

Leave a Reply

