Hangi Müzik Türlerini ve Sanatçıları Dinliyorum?

Soru: Hangi tür müzik dinliyorsun ?

Cevap:

Çoğunluka rock/metal. Ancak her türden dinleyebiliyorum, duruma bağlı olarak. Müslüm Gürses dinlediğim de oluyor, Mozart’ın Vivaldi’nin eserlerini de… Pop da dinliyorum. Çok fazla dikkat etmiyorum sanırım dinlediğim şeye, dikkatimi dağıtmadığı ve eğlenceli sürece olduğu sürece fark etmiyor. 🙂

Rock/metali vurgulama sebebi, davul çalıyor olmam. En zevk aldığım tür rock/metal davul çalarken. O yüzden en çok dinlediğim müzik türü de o; fakat sırf rock/metal dinlemem.

Devam Sorusu: çok dinlediğin, beğendiğin grup veya müzisyenler var mı ….:)

Cevap:

Metallica çocukluğumdan beri en sevdiğim müzik grubu. Onun haricinde yüzlerce sayabilirim ve çok geniş bir yelpazede olur sanırım: Linkin Park, Iron Maiden, Megadeth, Eminem, Dream Theater, vs. Ama gruplar yerine şarkıları dinlemeyi tercih ediyorum. Mesela Bülent Ersoy, Tarkan veya Orhan Gencebay gibi kişilerin de sevdiğim şarkıları var, Mozart, Bach, Tchaikovsky gibi müzisyenlerin de bayıldığım eserleri var. Ama Metallica bir yana, hiçbir sanatçı ve grubun dinlediğim istisnasız her şarkı veya eserini beğenmedim. O yüzden spesifik şarkılara odaklanmayı tercih ediyorum gruplar ya da kişilere değil de… 🙂

Leave a Reply

