Hangi Dizileri İzliyorum ve Tavsiye Ediyorum?

Soru: The big bang theory gençlerde bilimsel merak uyandırabilen bir dizi, sen benzer dizi ve filmler önerebilir misin ?

Cevap:

Ben House ve Lie to Me’yi çok sevmiştim (ikisini de 2’şer defa izledim, House’u şimdi bir daha izliyorum), ikisi de ilgi alanım olduğu için. Mentalist güzeldi epey. Fringe, içeriğindeki her şeyin hatalı olduğu bilerek izlendiği sürece güzel bir zihin pratiği sağlıyor ve bilimkurgu tarafını geliştiriyor insanın (kurgusunu çok sevmedim ama). Bones fena değil diye duymuştum ama karakterleri sevmedim çok, bıraktım onu. Dexter anatomi için iyidir. 😛 Big Bang iyidir dediğin gibi…

Çok fazla “bilim” dizisi yok ya, bilimi kullanan epey dizi olsa da. Bunun haricinde Person of Interest, Breaking Bad, Revolution, The Wire, Heroes, True Detective, LOST, HIMYM, Game of Thrones, Orange Is The New Black, Walking Dead izliyorum/izledim. Bunlarda pek bilim yok ama… Hepsi bayıldığım diziler değil, karışık yazdım. 🙂

Leave a Reply

