NBA veya NFL İzliyor Muyum?

Soru: Nba veya nfl izliyor musun ?

Cevap: 

Evet, NFL’i takip ediyorum çok yakından olmasa da. College Football izliyorum daha çok, Red Raiders nedeniyle. 🙂 Ama Steelers’ın maçlarına da bakıyorum ara ara denk gelince. Basketbolla hiç aram olmadı 8 yaşında parmağımı neredeyse kırmama neden olduğu için. O gün bugündür hiç sevemedim. :/ Dolayısıyla NBA’i takip etmiyorum ama ilginçtir, bazen spor salonuna uğradığımda buradaki gençlerin arasındaki oyunları izlemek heyecan verici olabiliyor. Belki de TV’de izlemeyi sevmiyorumdur, bilemiyorum.

Devam Sorusu: Blog’da nfl maçına gittim yazmışsın, buradan takip etmiyorum demişsin, zaman kaybı olduğuna mı karar verdin ?

Cevap:

2-3 defa gittim. Çok uzun, 4 saatten uzun sürüyor 1 maç. O kadar vaktim yok. Mesela şu anda okulda maç var, televizyondan bakıyorum. 🙂 Çok keyifli ama izlemesi, acayip bir spor Amerikan futbolu.

Leave a Reply

