Evrim Ağacı Ne Kadar Vaktimi Alıyor?

Soru: Evrim Ağacı’ndan sürekli bildirim geldiğinden ve bir çok işi yapmaya zaman bulduğunuzdan uyuduğunuzdan şüphe eder oldum da. 😀

Cevap:

Yok, genellikle uykuya önem veriyorum. Evrim Ağacı’nın, çok kritik durumlar haricinde, asla uykuma engel olmasına izin vermiyorum. 🙂 Onun haricinde günümün çoğunu alıyor zaten. Kimi zaman kendimi kaptırıp 16-17 saat Evrim Ağacı’yla uğraştığım, yazılar yazdığım oluyor. Bu sırada diğer işleri de sıkıştırıyorum. 🙂 Çoğu günse en az 5 saatimi alıyor. Ama bu benim işimin bir parçası. O yüzden rahatsızlık duymuyorum. Nasıl ki şu anda bir doktora öğrencisi ve araştırmacıysam, aynı zamanda bir bilim projesinin idari sorumlusuyum. Bu şekilde görünce normal geliyor. Fedakarlık yapmadan sonuç alınmıyor hayatta. 🙂

Leave a Reply

