Bu Kadar İşe Nasıl Yetişiyorum?

Soru: Bu kadar işi aynı anda yapmaya nasıl zaman buluyorsun?

Cevap:

Ben de bunu kendime ara ara sormuyorum değil. 🙂 Birden fazla işi bir arada yaparak (multi-tasking). Aksi takdirde mümkün değil. Bir de belli bir rutini takip etmeye çalışıyorum ama rutinin herhangi bir kısmının bozulması halinde her zaman B ve C planlarım da oluyor. Artık alışkanlık oldu sanırım, birçok şeyi otomatik olarak yapabiliyorum. Ama çok akıl karı bir iş değil, kabul ediyorum. Karşılığında para alan insanlar bu tempoyu istemezdi muhtemelen. Ben severek yapıyorum ama… Çok çok zor, söylemem lazım. Ama sevdiğim bir şey olduğu için zorluğu da güzel geliyor.

Ayrıca tabii organizasyon önemli. Birlikte çalıştığın insanlar çok önemli. Ama her birinin işini yapmaması halinde neler yapacağını planlaman gerekiyor. İş, Akademi, aile, sağlık, arkadaşlar, sevgili, eş, dost falan derken çok fazla şeyi bir arada kontrol edebilmeyi gerektiriyor. Ama ancak bu şekilde fark yaratılabiliyor, değil mi? 🙂

Leave a Reply

